6 przewag CRM-ów online na przykładzie

Dodano: 23.01.2015

A zatem decyzja zapadła – chcesz, by i w twojej firmie zaczął działać system CRM, który pomoże ci w zarządzaniu danymi klientów, organizowaniu pracy twoich zatrudnionych dla ciebie osób i analizowaniu wyników firmy. I jest to decyzja jak najbardziej słuszna, w końcu każdy moment, zaoszczędzony dzięki ułatwieniom oferowanym przez CRM, można wykorzystać na poprawienie działania firmy i kontakty z klientami. Zawsze wtedy pojawia się jedno i to samo pytanie: Jaki CRM wybrać? Odpowiedź nie jest oczywista dla wszystkich, ale to właśnie CRM online stanowi idealne rozwiązanie dla małych firm.

Startup Stock Photos

Bezpieczeństwo danych

Wyobraź sobie sytuację, kiedy od miesięcy lub nawet lat cierpliwie zbierasz dane klientów – w jakiejkolwiek formie pliku przechowanego na biurowym komputerze. Pewnego dnia, z mniej lub bardziej znanej przyczyny, czy to awarii sprzętu czy błędu któregoś z pracowników, tracisz wszystkie dane. I chociaż z pewnością masz je w formie umów czy namiarów spisanych na papierze, godziny spędzone na próbie utworzenia skomputeryzowanej bazy danych poszły na marne. A teraz, wymazawszy z pamięci ten czarny scenariusz, wyobraźmy sobie, że twoja firma posiada CRM online, taki jak miniCRM. Dzięki temu, że aplikacja oparta jest o przeglądarkę internetową, zabezpieczone i zaszyfrowane kopie wszystkich danych przechowywane są na profesjonalnych serwerach. Nie ma już powodu obawiać się, że utracisz dostęp do wszystkich swoich zasobów – nawet, jeśli twój biurowy sprzęt emituje kłęby czarnego dymu. Dzięki CRM online w każdym momencie istnieje możliwość odzyskania wszystkich wprowadzonych przez ciebie i twoich pracowników danych, bez konieczności ponawiania nakładu pracy włożonego w tworzenie ich baz.

Łatwo dostępny dzięki przeglądarce

CRM online to dostęp do systemu dzięki przeglądarce internetowej – a przeglądarka internetowa to mobilność i łatwość dostępu. Jeśli zatem nie zawsze widujesz się ze swoimi pracownikami w regularnych porach lub odstępach czasu, a jednocześnie chcesz, by czarno na białym mieli oni wymienione wszystkie zadania przeznaczone im do wykonania, CRM online jest właśnie tym rozwiązaniem dla twojej firmy, którego potrzebujesz. Gdziekolwiek jesteście, możecie pozostać w kontakcie. Z każdego miejsca, gdzie jest dostęp do internetu, możecie być na bieżąco z tym, co się dzieje w firmie i wiedzieć, co jest na dzisiejszej liście zadań jeszcze przed przyjazdem do biura. Logowanie do systemu nie jest niczym skomplikowanym – hasło i login oraz przeglądarka internetowa są wszystkim, czego potrzebujecie, żeby mieć dostęp do danych waszych klientów zgromadzonych w jednym miejscu oraz przeanalizować listę spraw do załatwienia. Ułatwień nigdy za dużo – a ogromnym ułatwieniem będzie fakt, że twój CRM może być tam, gdzie ty i twoja firma.

Beztroska użytkowania

Instalacja, konfiguracja, aktualizacja, konserwacja… Jeśli przechodzi cię zimny dreszcz na myśl, że wybór odpowiedniego CRM-u to tylko początek pracy, która późnej zmienia się w trud włożony w przygotowanie systemu do pracy, a później utrzymanie go w porządku i najlepszej formie… To najwyższa pora powiedzieć, że jesteś w błędzie. Chociażby miniCRM, właśnie dzięki temu, że jest to aplikacja udostępniana przez twórców za pomocą przeglądarki internetowej, pozwala użytkownikowi skupić się tylko i wyłącznie na korzystaniu z systemu. CRM online to w końcu forma aplikacji SaaS – oprogramowania jako usługi. Wszystko, co musi zrobić użytkownik, to zalogować się na stronie aplikacji, wybrać plan, według którego chce korzystać z aplikacji i po prostu rozpocząć pracę. Aktualizacje i konserwacja oprogramowania leży w całości po stronie jego twórców. Ani ty, ani żaden z twoich pracowników nie musi być ekspertem w dziedzinie CRM, żeby wykorzystać system w usprawnieniu działania firmy. To naprawdę proste – twórcy miniCRM biorą na siebie całą pracę „na zapleczu” aplikacji tak, żeby tobie pozostała przyjemność z wykorzystania tego, co podało ci zostano w gotowej do użycia formie. Dodatkowo, jeśli pracujesz zdalnie, zgodnie z artykułem na blogu djx.pl, możesz korzystać wygodnie z aplikacji z dowolnego miejsca gdzie jest internet.

Łatwy interface

Przeglądarka internetowa jaka jest, każdy widzi. Tu nie ma miejsca na dziesiątki okien dialogowych, dzięki którym CRM może działać. W CRM-ie online wszystko sprowadza się do przejrzystego i łatwego w obsłudze interface’u. Czytelny wygląd miniCRM jest jedną z jego największych zalet i najmocniejszych stron. To właśnie intuicyjność obsługi sprawia, że korzystanie z aplikacji jest tak bezproblemowe i łatwe do opanowania. Nie potrzeba wiele czasu, by zrozumieć sposób działania systemu i rozpocząć maksymalne wykorzystywanie go w praktyce. Ponownie: nikt z twojej firmy nie musi być mistrzem obsługi komputera, żeby zaprzyjaźnić się z CRM-em online. To właśnie ta główna cecha, poleganie na przeglądarce, wymusza niejako uproszczoną w wyglądzie formę aplikacji. Stworzenie czegoś, co musi być zarówno proste w obsłudze i nieskomplikowane w wyglądzie, a jednocześnie oferujące nie mniej funkcji niż CRM-y działające bez przeglądarek, nie jest zadaniem łatwym. Na szczęście, twórcy miniCRM stanęli na jego wysokości – CRM online to prostota wyglądu i profesjonalizm działania.

Swoboda wyboru

CRM-y online, dzięki temu, że ich działanie opiera się o dostęp do internetu, oferują coś, co szczególnie ważne jest w przypadku małych firm. Mowa tu, oczywiście, o elastyczności opłat i planów abonamentowych dostępnych użytkownikom. W przypadku miniCRM nie ma mowy o sytuacji, gdzie już w momencie zakupu na stałe decydujesz się na ostateczny zakres funkcji programu, liczbę jgo użytkowników i cenę. CRM online to przede wszystkim możliwość zmiany, dopasowania oprogramowania do swoich potrzeb. Płacisz dokładnie za taką ilość danych przechowywanych na serwerach, jaka odpowiada twoim rzeczywistym potrzebom. Wybierasz tylu pracowników, ilu ma mieć faktyczny dostęp do systemu. Co więcej, liczba planów abonamentowych jest na tyle szeroka, że obejmuje obsługę nawet szesnastu użytkowników. A jeśli zamierzasz korzystać z CRM w stopniu naprawdę minimalnym, miniCRM oferuje dostęp do maleńkiego pakietu, którego użytkowanie pozostaje zupełnie darmowe. Jeśli z czasem chcesz zmienić swój plan – decyzja należy tylko i wyłącznie do ciebie, czy będziesz potrzebować więcej, czy mniej przestrzeni i użytkowników. Skoro wybór planu lub późniejsza jego zmiana jest dostępna, dlaczego by nie dać szansy aplikacji, która dbałość o twoje potrzeby wyraża w swojej elastyczności i możliwości zmiany? W przypadku tradycyjnego softwere’u, taka opcja nie wchodzi w grę – możliwa jest tylko w przypadku CRM-ów online, takich jak właśnie miniCRM.

Bo liczy się wnętrze

Wszystko, czego potrzebuje mała firma, taka jak twoja, jest w miniCRM, prostym i przejrzystym CRM-ie online. Wszystkie kontakty, bezpiecznie przechowane na serwerach systemu dostępne tobie i twoim pracownikom w każdym momencie. Elastyczność opłat i planów abonamentowych gwarantuje, że zawsze będziesz płacić tylko za to, z czego naprawdę korzystasz – z możliwością dostosowania aplikacji do twoich potrzeb i rozmiaru firmy. A gdy już wybierzesz to, czego potrzebujesz, pamiętaj, że miniCRM jest cały dla ciebie i twoich pracowników – bez skomplikowanego procesu instalacji i optymalizacji systemu, bez wymagań znajomości zaawansowanej obsługi systemów CRM czy komputera.

W końcu na tym właśnie polega CRM online – prostota formy i bogate wnętrze. Przetestuj miniCRM.pl »

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *